خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/15 - 13:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
پیام امیرآبادی فراهانی به مناسبت روز ملی روستا و عشایر؛

افتخار همیشگی‌ام این بوده که یک کشاورز‌زاده هستم/ آبادانی ایران باید از آبادی‌ها آغاز شود

نماینده مردم قم و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پیامی ضمن تبریک روز ملی روستا و عشایر و تاکید بر اینکه افتخار همیشگی‌ام این بوده که یک کشاورز‌زاده هستم، تصریح کرد: با تمام وجود معتقدم، آبادانی کشور عزیزمان ایران باید از آبادی آبادی‌ها آغاز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طی پیامی، 15 مهرماه، روز ملی روستا و عشایر را گرامی ‌داشت.



متن این پیام به شرح زیر است؛



«بسم الله الرحمن‌الرحیم



بنام خداوند خوشه‌های طلایی گندم



اگر بخواهیم‌ کشورمان‌ به‌ طور نسبی‌ به‌ استغنا و خودکفایی‌ و بی‌نیازی‌ از دیگران‌ نایل‌ شود، باید در روستاها سرمایه‌‌گذاری‌ کنیم.‌(مقام معظم رهبری)



روستا آغاز استقلال یک جامعه و نقطه اتکای خودکفایی یک کشور است و روستایی سمبل صداقت، مهربانی، سادگی و الگوی جامع همه ارزش‌های ملی و دینی است.



15 مهرماه روز روستا و عشایر یادآور مردان و زنانی است که تلاش، سادگی و صداقت وجوه بارز شخصیت آنان است و با نانی حلال تراب طینت فرزندانی را رقم می‌زنند که عهده‌دار حفظ این آب و خاک خواهند بود.



اینجانب افتخار همیشگی‌ام این بوده است که یک کشاورز‌زاده هستم و خاطرات شیرین کودکی‌ام در روستا، تمام عمرم را تحت‌تأثیر خود قرار داده ‌است.



در طول خدمتم به عنوان نماینده مردم شریف استان قم، هرگز روستاییان را از یاد نبرده‌ام و شاهد این ادعایم سرکشی مدام به بخش‌ها و روستاهای استان و رسیدگی به امور این مردمان پاک و کم‌توقع است.



با تمام وجود معتقدم، آبادانی کشور عزیزمان ایران باید از آبادی آبادی‌ها آغاز شود. این روز را به همه روستاییان، کشاورزان و دامداران عزیز تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال، رشد و رفاه روزافزون روستاهای استان را مسئلت دارم.



نماینده مردم شریف استان قم



احمد امیرآبادی فراهانی»/



پایان پیام

  • کد خبر : 369344
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار